Årsmöte

Årsmöte 2023

Var med och påverka Turnerföreningens arbete och hur nästkommande år ser ut!

Årsmötet kommer i år att bli ett hybridmöte, både fysiskt i Stockholm samt digitalt via Zoom. I år så satsar vi även på att försöka få med en föreläsare som ska ge oss information om Turnerrelaterad kunskap och forskning. Vi avslutar också dagen med en gemensam middag på stan för dem som vill!

Datum: Lördag den 18 mars 2023 kl. 13- 16

Då vi tyvärr fått ställa in mötets föreläsare ändrar vi programmet och skjuter upp föreläsningen till ett senare tillfälle.

13.00 Kaffe och fika

13.30 Årsmötesförhandlingarna börjar

15.00 Vi avslutar eftermiddagen

17.00 Gemensam middag  för alla på plats i Stockholm, Restaurang Mandarin, Sveavägen 33. OBS, betalas av medlemmarna själva.

Anmälan: Anmäl dig via vår hemsida www.turnerforeningen.se, se länk om årsmötet och klicka dig vidare till anmälningsblanketten. Sista anmälningsdag onsdag 15/3

Plats: Digitalt via Zoom och på plats på Karolinska sjukhuset Solna i Stockholm. Karolinskavägen 37A (Q-huset, Lilla Salen 1tr)

Länk till mötet, dagordningen samt information om föreläsare kommer i separat mejl veckan innan. För mer information om hur du laddar ner Zoom samt ansluter till mötet, se www.zoom.com eller hör av dig till styrelsen på info@turnerforeningen.se.

Väl mött!

/Styrelsen Svenska Turnerföreningen

Ojdå! Vi kunde inte hitta ditt formulär.