Medlemskap

Vår förening har två typer av medlemskap, fullvärdig medlem och stödmedlem.

Fullvärdig medlem

För att få bli fullvärdig medlem måste du ha diagnostiserats med Turners syndrom. Som fullvärdig medlem är du välkommen till våra lokala träffar och har möjlighet att få delta på vårt årliga läger.

Stödmedlem

Det är frivilligt att bli stödmedlem till föreningen. Det är ett medlemskap som vänder sig till dig som vill stödja vår förening och som har en släkting med turner tex mor- eller farföräldrar.

Avgifter

Medlemsavgiften är 350 kr/år och betalas in på bankgiro 5666-8288.

Hur blir jag medlem

Fyll i formuläret till höger och betala in medlemsavgiften. Har du frågor är du välkommen att kontakta någon i styrelsen.

Vi behöver ditt stöd!

Om du vill stödja vår verksamhet med en gåva tar vi tacksamt emot den på vårt bankgiro. Kontakta oss gärna innan, men det går även bra att göra det anonymt.

OBS!
Betalar du in medlemsavgiften efter den 30 september, gäller ditt medlemskap för nästföljande år.
Du blir medlem först när anmälningsformuläret är inskickat samt medlemsavgiften är betald.

Medlemsanmälan till Svenska Turnerföreningen

• Ange för- och efternamn