Sommarläger 2024

Varmt välkomna till Turnerföreningens sommarläger 2024! ☀️

Anmälan är nu stängd till årets sommarläger! Mer information och fakturor mailas ut till alla anmälda deltagare innan lägret.

Ladda ner årets program här.

🗓️ Info
Datum:
2-4 augusti 2024
Var: Liljeholmens folkhögskola, Rimforsa
Sista anmälningsdag: 23 juni

🧾 Kostnad
Vuxna/Ungdomar: 700 kr
Barn 3–12 år: 350 kr
Barn 0–3 år: 0 kr

Den 2–4 augusti kommer årets medlemsläger att gå av stapeln på Liljeholmens kursgård och folkhögskola utanför Linköping. Lägret är till för alla våra medlemmar oavsett ålder.

Vi kommer att ladda med massor av aktiviteter och diskussioner, med fokus på sociala aktiviteter där föräldrar, syskon, ungdomar och vuxna får en möjlighet att prata och lära känna varandra. I år kommer vi som tidigare år att ha lite extra programpunkter för tonåringar och ha mycket sociala aktiviteter.

Liljeholmens folkhögskola har plats för ca 110 deltagare. Föreningen har bokat en stor aula och disponerar även tre klassrum med plats för minst 20 personer. Hörselslinga finns i aulan och i ett av klassrummen. Fantastiska gräsytor ger goda möjligheter att spela fotboll, brännboll och boule. De som vill kan även spela utomhusschack. Vi har också tillgång till en bastu. Lördagskvällen går i musikens tecken.

Programmet startar kl. 16 på fredagen med samling i aulan och sommarlägret avslutas med lunch på söndagen. Vänligen respektera ankomsttiden då vi i styrelsen, lägergruppen och folkhögskolan behöver tiden för att förbereda. I kostnaden ingår mat och boende i enkel-, dubbel- eller 4-bäddsrum.